Pasūtījumi
Maksājumi
Piegāde
Preču atgriešana
Pasūtījumi
Kur ir mans pasūtījums?
Jūsu pasūtījuma statuss tiek atjaunināts pa e-pastu, ieskaitot izsekošanas informāciju pēc nosūtīšanas. Lūdzu, izmantojiet šo informāciju, lai uzraudzītu piegādi.
Cik ilgā laikā mans pasūtījums tiks nosūtīts?
Pasūtījuma apstrāde parasti ilgst 2–3 darbadienas. Piegāde notiek 5–7 darbadienu laikā atkarībā no jūsu ģeogrāfiskās atrašanās vietas.
Vai es varu mainīt sava pasūtījuma saturu?
Izmaiņas jūsu pasūtījumā ir iespējamas 24 stundu laikā pēc pasūtījuma veikšanas. Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu, lai saņemtu tūlītēju palīdzību.
Ko darīt, ja mans pasūtījums ir pazaudēts vai nozagts?
Ja pasūtījums ir pazaudēts vai nozagts, nekavējoties sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu. Mēs uzsāksim kurjera izmeklēšanu un vajadzības gadījumā izpētīsim nomaiņas vai atmaksas iespējas.
Maksājumi
Kādus maksājuma veidus jūs pieņemat?
Mēs pieņemam visas galvenās kredītkartes un debetkartes, tostarp Visa, Mastercard un American Express. Turklāt jūsu ērtībām mēs pieņemam arī PayPal.
Vai mana maksājuma informācija ir drošībā?
Mēs piešķiram prioritāti jūsu drošībai. Visi darījumi tiek šifrēti, izmantojot SSL tehnoloģiju, un mēs neuzglabājam nekādu jūsu maksājuma informāciju.Can I pay in installments?
Mēs piedāvājam bezprocentu maksājumu iespēju ar mūsu partnera Affirm starpniecību. Vienkārši izvēlieties Affirm kā savu maksājuma veidu, veicot pasūtījumu.
Man ir problēmas ar maksājumu. Ko man darīt?
Ja rodas problēmas ar maksājumu, lūdzu, pārliecinieties, vai jūsu kartes dati ir ievadīti pareizi, tostarp rēķina adrese. Ja problēma joprojām pastāv, sazinieties ar savu banku vai sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, lai saņemtu papildu palīdzību.
Piegāde
Vai jūs piedāvājat starptautisku piegādi?
Mēs piegādājam uz daudzām valstīm visā pasaulē. Lūdzu, iepazīstieties ar mūsu piegādes politiku vai sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, lai uzzinātu, vai mēs piegādājam uz jūsu konkrēto atrašanās vietu.
Kā es varu izsekot savam pasūtījumam?
Kad jūsu pasūtījums būs nosūtīts, jums pa e-pastu tiks nosūtīts izsekošanas numurs. Jūs varat izmantot šo numuru, lai izsekotu sava pasūtījuma gaitu mūsu kurjera tīmekļa vietnē.
Kādas ir piegādes izmaksas?
Piegādes izmaksas atšķiras atkarībā no galamērķa un pasūtījuma lieluma. Visas piegādes izmaksas tiks aprēķinātas un parādītas norēķinoties.
Ko darīt, ja neesmu mājās, lai saņemtu savu pasūtījumu?
Ja piegādes laikā neesat sasniedzams, mūsu kurjers parasti mēģinās piegādāt jūsu sūtījumu vairākas reizes vai atstās zīmīti ar norādījumiem, kā vienoties par atkārtotu piegādi vai saņemšanu no vietējā noliktavas.
Preču atgriešana
Kāda ir jūsu atgriešanas politika?
Mēs pieņemam atgriešanu 30 dienu laikā pēc saņemšanas. Precēm jābūt jaunām un nelietotām. Lūdzu, ņemiet vērā, ka dažas preces, piemēram, izpārdošanas vai personalizētas preces, var nebūt piemērotas atgriešanai.
Kā es varu uzsākt atgriešanas pieprasījumu?
Lai sāktu preču atgriešanu, apmeklējiet mūsu lapu “Preču atgriešana” un izpildiet sniegtos norādījumus. Varat arī sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, lai saņemtu palīdzību.Will I be charged for returning a product?
Atgriešanas piegādes izmaksas sedz klients, un vien atgriešana nav saistīta ar preces defektu vai mūsu kļūdu.
Cik ilgs laiks nepieciešams atgriešanas apstrādei?
Kad būsim saņēmuši atgriezto preci, lūdzu, ņemiet vērā, ka atgriešanas apstrāde un atmaksas veikšana, izmantojot sākotnējo maksājuma metodi, var ilgt līdz 14 dienām.