Piegādes politika

EMIS Piegādes Politika

Ievads

EMIS cenšas nodrošināt jums vislabāko piegādes pieredzi. Lūdzu, izlasiet mūsu piegādes politiku, lai saprastu, kā mēs apstrādājam un izsūtām jūsu pasūtījumus.

1. Pasūtījumu apstrāde

  • Apstrādes laiks: Pasūtījumi tiek apstrādāti 1–3 darba dienu laikā pēc maksājuma apstiprināšanas. Pasūtījumi, kas veikti nedēļas nogalēs vai svētku dienās, tiks apstrādāti nākamajā darba dienā.

  • Pasūtījuma apstiprinājums: Jūs saņemsiet e-pasta apstiprinājumu, kad jūsu pasūtījums būs apstrādāts un izsūtīts. Šajā e-pastā būs iekļauta izsekošanas informācija.

2. Piegādes metodes un termiņi

  • Standarta piegāde: Piegāde parasti aizņem 5–7 darba dienas, taču tas var atšķirties atkarībā no jūsu atrašanās vietas.

  • Ekspress piegāde: Piegāde parasti aizņem 2–4 darba dienas. Par ekspress piegādi tiek piemērotas papildu izmaksas.

  • Starptautiskā piegāde: Piegādes laiks atkarīgs no galamērķa. Starptautiskajiem klientiem ir jāsedz visi muitas nodokļi un nodokļi.

3. Piegādes izmaksas

  • Iekšzemes piegāde: Piegādes izmaksas tiek aprēķinātas norēķināšanās laikā, ņemot vērā pasūtījuma svaru, izmērus un jūsu atrašanās vietu.

  • Starptautiskā piegāde: Starptautisko pasūtījumu piegādes izmaksas tiek aprēķinātas norēķināšanās laikā, pamatojoties uz svaru, izmēriem un galamērķi.

4. Piegādes galamērķi

  • Iekšzemes piegāde: Mēs piegādājam uz visiem reģioniem Latvijā.

  • Starptautiskā piegāde: Mēs piedāvājam starptautisko piegādi uz noteiktām valstīm. Lūdzu, pārbaudiet pieejamās iespējas norēķināšanās laikā.

5. Pasūtījuma izsekošana

  • Izsekošanas informācija: Kad jūsu pasūtījums ir izsūtīts, jūs saņemsiet e-pastu ar izsekošanas numuru un saiti, lai sekotu sūtījumam.

  • Izsekošanas atjauninājumi: Jūs jebkurā laikā varat pārbaudīt sava pasūtījuma statusu, izmantojot sniegto izsekošanas numuru.

6. Piegādes problēmas

  • Kavēti sūtījumi: Ja jūsu pasūtījums kavējas, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, un mēs centīsimies atrisināt situāciju pēc iespējas ātrāk.

  • Nozaudēti vai bojāti sūtījumi: Ja jūsu pasūtījums ir nozaudēts vai ierodas bojāts, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mums. Mēs sadarbojamies ar piegādes pakalpojumu sniedzēju, lai atrisinātu problēmu un, ja nepieciešams, organizētu nomaiņu vai kompensāciju.

7. Piegādes adreses maiņa

  • Pirms izsūtīšanas: Ja jums ir nepieciešams mainīt piegādes adresi, lūdzu, sazinieties ar mums pēc iespējas ātrāk pirms pasūtījuma izsūtīšanas.

  • Pēc izsūtīšanas: Pēc pasūtījuma izsūtīšanas mēs vairs nevaram mainīt piegādes adresi. Šādā gadījumā jums var būt jāsazinās ar piegādes pakalpojumu sniedzēju, lai vienotos par izmaiņām.

8. Sazinieties ar mums

Ja jums ir jautājumi vai komentāri par šo piegādes politiku, lūdzu, sazinieties ar mums